söndag 18 september 2016

Söndag



Som jag sagt innan så är det babystep som jag gör just nu och det känns bra. Denna vecka har det inte blivit så mycket träning men kosten har det blivit bättre med.
Har ju VVkassen och där har varit en massa goda recept som vi gjort, och sedan har jag hittat en del nya sidor som där finns ett och annat matnyttigt ;)

Som ni ser så har jag min fina maskin som står redo för mig och den ska komma att utnyttjas.

Men fortfarande babystep!!!
Har smygvägt mig och det ser ut som om det blir närmare 3 kg som lämnat mig denna vecka!!!!!
Hallelulja säger jag bara.

Så jag får återkomma med lite mer info och bilder när jag fått rätt på det där med bilder. Har ett evigt problem här på bloggen att få upp bilder från mobilen. Måste lägga in de i datorn först och sedan därifrån till bloggen. Blllääää
Detta var en liten lägesrapport från mig.
Over and out!!


Monica


Inga kommentarer: